wake_up
Διαβάστε πως θα κάνετε το πρωινό ξύπνημα ευχάριστο για να έχετε ενέργεια και ευεξία  όλη μέρα. Επειδή η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται…
Το πρωινό ξύπνημα δεν είναι μια απλή υπόθεση για πολλούς από μας. Αν ξυπνάτε δύσκολα το πρωί αυτό το θέμα σίγουρα σας ενδιαφέρει. Αν πάλι ανήκετε στους λίγους που ξυπνούν εύκολα και πάλι θα βρείτε τρόπους για να ξυπνάτε ακόμη πιο ευχάριστα.

*Αφήστε το φως να σας ξυπνήσει: Αφήνετε από το βράδυ τα παντζούρια ανοιχτά για να σας ξυπνήσει το φως του ήλιου, ανοίγετε το ραδιόφωνο το πρωί και θεωρείτε απαραίτητο ένα καλό πρωινό για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.
*Φτιάξτε κλίμα: Συχνά το πρωί ξυπνάμε δυσάρεστα λόγω θερμοκρασίας. Το καλοκαίρι μπορεί να ξυπνάμε ιδρωμένοι και να ξεκινάει η μέρα μας άσχημα λόγω της ζέστης ή το χειμώνα να μην μπορούμε να αποχωριστούμε το πάπλωμα λόγω του κρύου. Προγραμματίστε το κλιματιστικό.
*Αποφύγετε το αλκοόλ: Αν την προηγούμενη έχετε καταναλώσει πολύ αλκοόλ είναι πολύ πιθανό να ξυπνήσετε το πρωί με βαρύ κεφάλι. Αν το ρίξετε έξω πιείτε αρκετό νερό ώστε να προλάβετε την αφυδάτωση από το αλκοόλ και το hangover.
*Στην μπανιέρα ολοταχώς: Αν το πρωινό ξύπνημα παραμένει για εσάς πάντα δύσκολο, ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα 10λεπτο μπάνιο. Γεμίστε την μπανιέρα σας με ζεστό νερό και ρίξτε μέσα μία κούπα αφεψήματος δεντρολίβανου (το φτιάχνετε βράζοντας μία χούφτα αποξηραμένο δεντρολίβανο σε μία κούπα νερό). Μείνετε στην μπανιέρα για 5 λεπτά. Στη συνέχεια, για να αυξήσετε την ενέργειά σας, κάντε ένα ντους και αφήστε να κυλήσει για 30 δευτερόλεπτα δροσερό νερό στο σώμα σας.
*Πάρτε ένα πλήρες πρωινό: Μόνον ένας καφές ή ένα τσάι δεν είναι σε καμία περίπτωση η ιδανική επιλογή για να ξεκινήσετε την ημέρα.  Ένα σωστό πρωινό πρέπει να δίνει στον οργανισμό τη σωστή ποσότητα υδατανθράκων, βιταμινών και μετάλλων, εξασφαλίζοντάς του έτσι την ενέργεια που χρειάζεται για να ανταποκριθεί στις ανάγκες της ημέρας.
*Κινηθείτε: Μετά τη πολύωρη ακινησία το βράδυ, η άσκηση θα τονώσει το μυϊκό σας σύστημα και τις αρθρώσεις,  ενώ  θα «ενεργοποιήσει» εύκολα όλα τα συστήματα του οργανισμό που ήταν σε αδράνεια κατά τη διάρκεια του ύπνου. Ξεκινήστε από το κρεβάτι μάλιστα! Γυρίστε ανάσκελα και φέρτε αργά το δεξί γόνατο στο στήθος. Κρατήστε το για 45 δευτερόλεπτα, έπειτα  κατεβάστε το και κάντε το ίδιο με το αριστερό. Επαναλάβετε 3  με 4 φορές για κάθε πόδι.
*Ακούστε την: Τη μουσική εννοούμε. Πετάξτε το ξυπνητηρι και ξυπνήστε με μουσική. Πολλά στερεοφωνικά διαθέτουν λειτουργία  αφύπνισης με μουσική. Ρυθμίσετε το στον αγαπημένο σας ραδιοφωνικό σταθμό ή επιλέξετε τη μουσική που επιθυμείτε να σας ξυπνήσει το πρωί για να ξυπνήσετε πιο ευχάριστα. Η κλασική μουσική είναι ιδανική για να βοηθήσει το σώμα και το μυαλό σας να προσαρμοστεί ευκολότερα στη μέρα που ξεκινά.