Τις τελευταίες μέρες μου σφηνώθηκε η ιδέα να αλλάξω template στο blog μου…. είδα κάποια που μου άρεσαν και δημιουργώντας ένα test blog ξεκίνησα τη δουλειά ….
τη μια δε μου καθόταν το slide που προϋπήρχε ήδη στο πρότυπο,την άλλη ήθελα να έχει τις τελευταίες αναρτησεις κι όχι κάποιες που έβαζα εγώ…. λίγο η ασχετοσύνη μου λίγο το template που από πλευράς διαχείρισης ήταν οτι χειρότερο έχω δει…. με πέταξε ενα template error και δεν μπορούσα να μπω ούτε στη διάταξη.
Άρον άρον έψαξα κάποιο τρίστηλο τελικά γιατί μόνο κάτι τέτοιο με βολεύει.. και άρχισα πάλι από την αρχή.
Κατέληξα εδώ που βλέπετε πλέον σε ένα νέο τρίστηλο μα πολύ δύσχρηστο πρότυπο…
Δε τα πολύ βρίσκουμε αλλά είμαι αποφασισμένος να κάνω κάποιες υποχωρήσεις…
Ας ελπίσουμε πως το νέο αυτό πρότυπο θα σεβαστεί τις υποχωρήσεις που κάνω και δε θα μου σπάσει τα νεύρα σαν τον προκάτοχο του.
Συνοψίζοντας… ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ EYXΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟ http://pournari.blogspot.gr/ που με βοήθησε σε όλη αυτή την περιπέτεια ……….
καθώς και στο 
http://efagonizesthe.blogspot.gr/  
για τις συμβουλές του…